AvtoForum.kiev.ua
Автомобильный форум Киева
Текущее время: Сб дек 15, 2018 11:15 pm


Часовой пояс: UTC+02:00




Начать новую тему  Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: Сб фев 10, 2018 5:31 pm 
Не в сети
Site Admin

Зарегистрирован: Вс дек 28, 2014 3:40 pm
Сообщения: 53
Благодарил (а): 17 раз
Поблагодарили: 2 раза
Далі мова йтиме про те, як особисто провести регулювання світла фар, не вдаючись до послуг станції техобслуговування.
Image
Для чого потрібне регулювання автомобільних фар?
Можливість руху на автомобілях, коли темно забезпечується оптичними деталями, якими обладнана передня частина ТЗ - фарами. Головним їхнім завданням є висвітлення дороги попереду і частково збоку.

У багатьох сучасних автомобілів в збірку входять і допоміжне освітлювальне обладнання - поворотники, денні ходові вогні. Хоч спочатку все фари включали в себе лише головне світло і габарітку.

Основний світло буває дальній і ближній. При першому - потік світла йде в по горизонталі, забезпечуючи, при цьому, максимально можливе освітлення шляху попереду машини. Але варто пам'ятати, що таке світло може засліпити водія, рушійного на машині по «зустрічній» Щоб цього уникнути використовують ближнє освітлення фар, в яких світловий пучок прямує під кутом до осі машин.

Image

У правилах дорожнього руху прописаний порядок переходу від далекого до ближнього світла. Начебто все досить просто - дальній забезпечує освітлення дороги вперед максимально, а ближній «під ноги». Однак і в цьому питанні можуть зіграти погану роль погодні умови, коли неправильний напрямок потоку світла може привести під час туману або опадів до ефекту екранування, і він не тільки буде засліплювати «зустрічки», а й самого власника машини.

Тому автомобільні фари і повинні бути відрегульовані належним чином, для чого і придумана коригування світла.

Коли потрібно проводити регулювання?

Всі автомобілі в продаж надходять уже з відрегульованим становищем світла фар. І якщо машина використовується в звичайному режимі, виправляти становище фар непотрібно.

При цьому, потрібно враховувати, що регулювання на автозаводах робиться при середньому завантаженні машини.
Якщо ж ТЗ часто експлуатується з максимально можливим навантаженням, що, як правило, доводиться на задню вісь, то перед машини, звичайно ж, задирається, змінюючи, при цьому, напрямок світла, який починає світити вгору.

Також на стан світового пучка може вплинути заміна лампочки, скла або самої світлового приладу, якщо базові були пошкоджені.

Image

На СТО регулювання фар проводять із застосуванням особливих переносних оптичних пристроїв. Ця операція не особливо витратна, але не всі станції тех.обслуживания мають в наявності подібні прилади.

Як самостійно відрегулювати фари?
Можна і самостійно відрегулювати положення світла, при цьому особливого оснащення непотрібно. Буде досить поставити ТС на рівну поверхню перед стіною - так звана «регулювання по екрану», яка зводитися до правильній підготовці машини і дотримання необхідної технології.

Image

Підготувати авто до даної процедури нескладно. Так, необхідно забезпечити робоче навантаження на осі; в баку має бути більше 50% пального; тиск в шинах має бути однаковим у всіх класах і відповідати нормі; якщо ТЗ більшу частину експлуатації завантажене, то необхідно забезпечити доп. вага в багажнику; посадити за кермо людини, вага якого приклад вазі водія.

Що стосується майданчика, на якій буде проводитися регулювання світла, то, природно, вона повинна бути максимально рівною.

Після того, як все підготовлено потрібно поставити авто на рівну площадку, а потім заміряти висоту від підлоги до нижньої кромки автомобільних фар - якщо великий перепад немає, то поверхня для регулювання підходить.

Стіна попереду машини повинна бути строго вертикальною. Якщо дуже явні нерівності на ній, то до стіни можна прихилити лист фанери.

Спец.інструмента в нашому випадку не буде потрібно. Але можна зустріти і виключення, наприклад, на Ладі Грант для регулювання фар застосовується 6-гранний ключ на 6.

На інших автомобілях може знадобитися не велика викрутка, яка знайдеться в арсеналі кожного автолюбителя.

Регулювання світла на прикладі Chevrolet Lacetti

На автомобілі Шевроле Лачетті розглянемо і самостійну регулювання світла, послідовність здійснення якої залишилася колишньою. Всі особливості процесу знову зводяться до правильності нанесення розмітки на фанерному екрані.

Ця машина також ставиться на рівну площадку перед стіною на видаленні в п'ять метрів.
Отже, бак Chevrolet Lacetti заправлений, а помічник перебувати на водійському сидінні. Далі переводимо коректор фар в нульове положення, яке відповідає незавантаженого ТС.

Потім наносяться на фанеру вертикальна основна і горизонтальна лінії, остання з яких буде відповідати рівню горизонтальності положення фар.

Image

Від лінії по горизонталі нижче теж проводитися ще 1-на лінії, на відстані 65-ти міліметрів. А ось бічні вертикальні лінії наносяться на видаленні від центральної в 637 міліметрів. Варто зазначити, що у цій моделі відстань між фарами - 1275 мм, однак особлива точність при регулюванні не потрібно.

Далі все проходить ідентично - спочатку регулюється одна фара, зміщуючи кордонів и її і середини світлового пуску з лініями і перетинами їх на фанерному екрані, а потім 2-я.

Особливістю Chevrolet Lacetti є положення регулювальних гвинтів - вони знаходяться не з тильного боку фари, на у верхній.

Image

Загалом, регулювання світла фар для всіх машин проводиться майже однаково, враховувати слід тільки певні габарити самого автомобіля і положення гвинтів регулювання.


Вернуться к началу

Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему  Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC+02:00


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
 cron
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Русская поддержка phpBB
Яндекс.Метрика